تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳

تعرض با ترفند مسافرکشی | بیهوش کردن زن جوان با هدف آزار و اذیت

متهم در جریان بازجویی‌های اولیه صراحتاً به جرم آزار و اذیت شیطانی زن جوان با شگرد مسافرکشی اعتراف کرد.

قاتل

رویداد۲۴ مهر نوشت: رئیس پلیس آگاهی گفت: مرد جوانی که در پوشش مسافرکش اقدام به آزار و اذیت زن جوان کرده بود، به دام قانون افتاد.

مهر در خبری نوشت: سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل زن جوانی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران رفت و گفت: در یکی از خیابان‌های تهران برای رفتن به خانه سوار بر یک خودروی عبوری پژو ۲۰۶ شدم، در مسیر بودیم که ناگهان راننده یک دستمال آغشته به دارو روی صورتم گذاشت و بیهوش شدم، هنگامی که چشمانم را باز کردم پی بردم هدف آزار و اذیت قرار گرفتم.

وی افزود: کارآگاهان خیلی زود وارد عمل شدند و در نخستین گام دوربین‌های مداربسته خیابان موردنظر را هدف بازبینی قرار دادند که پلاک خودروی موردنظر شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده، هویت مرد شیطان‌صفت را شناسایی کردند و متوجه شدند که او در خانه‌ای در غرب استان تهران مخفی شده است که همین سرنخ کافی بود تا متهم در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: افشای تعرض جنسی به معلولان در مرکز نگهداری مهرآفرین کرج +فیلم


رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد شیطان‌صفت را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در جریان بازجویی‌های اولیه صراحتاً به جرم آزار و اذیت شیطانی زن جوان با شگرد مسافرکشی اعتراف کرد.

سردار گودرزی متذکر شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده به زندان اعزام شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
پیشخوان